Welkom bij FCNH

Wij houden ons bezig met fotografie in de breedste zin van het woord waar altijd ruimte is voor nieuwe (denk)beelden. Onze fotoclub bestaat uit diverse leden met fotografie als gezamenlijke passie. Het hele jaar door is de fotoclub actief met clubavonden.

Tevens worden gedurende het jaar diverse andere activiteiten georganiseerd zoals een expositie, fotowedstrijden, foto bespreekavonden, diverse themadagen, fotografie praktijkdagen en fotografie gerelateerde presentaties.

Het doel van onze fotoclub is om voor elke hobby fotograaf de fotografie te verbeteren en dus samen bezig te zijn met deze leuke en leerzame hobby die voor iedere amateurfotograaf toegankelijk moet zijn. Dat gebeurt vooral door het bespreken van elkaars werk.

De fotoclub stelt zich tot doel dat er voor iedere amateur fotograaf een plaats dient te zijn. Of het nu gaat om natuur- en landschapsfotograaf, de portretfotograaf, de fotograaf van abstracte beelden, maar ook voor de fotograaf die niet in een bepaald vakje geplaatst wil worden.

Wil je meer weten, klik dan op een van de knoppen hieronder om contact met ons op te nemen. Wie weet tot gauw.